środa, 25 grudnia 2013

Rozdział 8 "Nie może cię tam zabraknąć"

 Proszę przeczytać notkę pod rozdziałem, dziękuję.

_

-Luke? - położyłam moje dłonie na jego.
-Tak jakby. - w jego głosie usłyszałam lekkie załamanie.
-To znaczy? - nadal jego dłonie spoczywały na moich oczach zamykając je.
-Sama zobacz – lekko pocałował mnie w ucho.
Na początku nie wiedziałam co mam zrobić, lecz zebrałam się na odwagę i lekko ścisnęłam ręce chłopaka zdejmując je z moich oczu, lecz nie otwierałam ich. Odwróciłam się w jego stanę i złapałam za ręce. Stałam tak przez dłuższą chwilę i tworzyłam oczy. Byłam w szoku. Chłopak którego kochałam był ideałem. Był to ten sam chłopak który machał mi ze sceny. Tak to ten blondyn z niebieskimi oczami i pięknym uśmiechem. Zakochałam się w moim idolu podwójnie.
-Czemu nic nie mówisz? - Luke.. znaczy Niall był lekko przestraszony.
-Jestem w lekkim szoku.
-Tylko proszę, nie traktuj mnie jakoś inaczej. Traktuj mnie tak samo jak na Twitterze, dobrze? - spojrzał na mnie i czekał na ważną dla niego odpowiedź.
-Obiecuje. - powiedziałam, nie za głośno, ale słyszał i to było ważne.
-Kocham Cię – nagle byłam w jego ramionach, a jedna łza spłynęła mi po policzku.
-Ja ciebie też- zaśmiał się
-To dobrze. I Sue, mój mi Niall jak coś – powiedział śmiechem.
-Chyba dam radę. - Już się nie przytulaliśmy, lecz trzymaliśmy się za ręce.
-Miałaś kogoś wziąć ze sobą. Czemu tego nie zrobiłaś? - zdziwił się
-Miałam, ale chyba miała ważniejsze sprawy. Trochę słabo. - posmutniałam.
-Ale chyba się cieszysz? - jedną ręka chwycił mnie za brodę i podniósł moją głowę do góry aby mógł widzieć moje oczy.
-Najlepszy dzień w moim życiu.
-No ja myślę. - pocałował mnie w czoło. Nagle poczułam na sobie sporą ilość dziewczęcych oczu.
-Niall, wiedz ze masz też inne fanki które czekają na Ciebie.
-Ale nie chcę abyś była sama.
-Przez tyle lat byłam sama jakaś godzina nie zrobi różnicy.
-Na pewno?
-Tak, oczywiście. Idź już. - Na te słowa Niall pocałował mnie w policzek i pobiegł w stronę dziewczyn i reszty zespołu. Ja stanęłam w rogu pomieszczenia i oparłam się o ścianę czkałam aż skończą. Bawiłam się telefonem. Zalogowałam się na Twitterze po czym zaraz zauważyłam wiadomość od „Luke” : „Widzę że się nudzisz, postaram się to załatwić jak najszybciej.” Kiedy spojrzałam na Nialla widziałam tylko jak wkłada telefon do kieszeni. Można powiedzieć że zakochałam się w nim po uszy. Jest ideałem.
Niall szybko rozdawał autografy oraz robił zdjęcia. Co jakiś czas spoglądał na mnie i się uśmiechał. Czasami machał. A ja myślałam o tym jaki wielkie szczęście mnie spotkało, że to właśnie do mnie napisał. Ogromne. Po paru minutach chłopcy skończyli, a mój ukochany przybiegł do mnie.
-Przepraszam że musiałaś czekać. - Niall złapał moje dłonie i je pocałował. Najpierw prawą potem lewą.
-Nic się nie stało – zaśmiałam się. Nikt nigdy mnie tak nie traktował. Dziwnie się czułam.
Potem Niall poznał mnie zresztą zespołu. Są tacy jak sobie ich wyobrażałam. Zabawni i prawdziwi. Potem usiadłam z chłopakiem na pewnej kanapie i rozmawialiśmy.
-Wcześniej pisałaś mi że możesz nie być. Dlaczego? - spojrzał na mnie.
-Akurat dziś wypada mi studniówka.
-I olałaś studniówkę dla mnie? - zdziwił się.
-No, tak.
-A o której się zaczyna? - spojrzałam na mój telefon.
-Za jakąś godzinę? Niecałą. - stwierdziłam.
-Nie może cię tam zabraknąć. - Niall chwycił mnie za rękę
-Niall gdzie mnie prowadzisz?
-Pójdę tam z tobą. Dziewczyny Cię zrobią na bóstwo. - powiedział pukając w drzwi. Otworzyła nam Caroline Watson. - Mam prośbę. Do ciebie i Louise. - Louise podeszła do Caroline z Lux. - idę dziś z Sue na studniówkę, możecie nas jakoś na nią przygotować?
-Jasne. Ja mogę jeszcze jakiś lekki makijaż zrobić. Będziecie piękni! - zaśmiała się Lou.

Oczami Nialla :
Dziewczyny nas rozdzieliły. Mnie zabrała Caroline, a Sue została z Lou. Caroline ubrała mnie w typowy garnitur. Miała ze mną trochę kłopotów ponieważ nie mogłem się powstrzymać od wygłupów. Taka moja wola. Stylistka dała mi błękitny krawat więc uznałem ze sukienka Sue będzie w tym samym kolorze. Droczyłem się z Caroline. Mówiąc że ta marynarka jest za ciasna, a kiedy dawała mi inną mówiłem że jednak tamta była dobra. Pisałam z Sue, kiedy chciałem się dowiedzieć jak wygląda i inne szczegóły odpisywała że nic nie może powiedzieć. W pewnym momencie Louise zamieniła się z Caroline. Lou już tak nie przeszkadzałem. Bardziej skupiłem się na Sue. Cały czas klikałem w ekran mojego telefonu odpisując jej. Lou szybko zajęła się moimi włosami ponieważ codziennie je układa. Czekałem na Sue przed garderobą. Na początku chciałem podejrzeć je, ale drzwi była zajęte. Po pewnym czasie Sue wyszła z pokoju. Zaniemówiłem. Była piękna.

_

Przepraszam że tak długo czekaliście na ten rozdział. Szczerze mówiąc dopiero dziś się za niego wzięłam. Wcześniej czekałam na przynajmniej zwiastun do 2 rozdziału. Ale uznałam że to trochę potrwa a wy czekacie.

W zakładce kontakt znajdziecie link do mojego aska. tam możecie pytać o różne rzeczy np. Kiedy następny rozdział? -- odpowiem na wszystkie wasze pytania !

Nadal szukam osoby która poprowadzi konto na TT Luke/Nialla . Ale chyba te konta zrobimy na asku.

Małe wyzwanie dla was. Aby pojawił się kolejny rozdział musi być pod tym rudziałem 3 komentarze.

Nowe twarze w bohaterach! ( jeśli jeszcze nie ma to zaraz powinny się pojawić )

To chyba tyle.

Wszystkiego najlepszego Louis. trochę opóźnione i wgl. Ale i tak tego nie przeczyta więc. :3

Wesołych świąt kochani ! W kom możecie się pochwalić tym co dostaliście, chętnie poczytam :3

Natalka.

10 komentarzy:

  1. Swietny rozdzial *u*
    Ciekawy pomysl z ta studniowka ;D
    Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  2. druga ♥
    cudny rozdział, dziękuję za informowanie na zapytaju c:
    kiedy nowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jeden komentarz od czytających i zacznę pisać inaczej się pożegnam.

      Usuń
    2. nie! nie możesz się pożegnać!!! masz siadać i dla mnie pisać XD

      Usuń
    3. Jeszcze jeden kom od czytelnika i piszę.

      Usuń
    4. to już możesz pisać c: śliczny szablon, kto robił?

      Usuń
  3. genialny rozdział ♥
    @SuzyBibbles

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwwww.... Niall to IDEAŁ *.*
    (wracając do rozdziału) Jest cudowny <33

    OdpowiedzUsuń